sâmbătă, 25 august 2012

*WALLFACE* - Prostie gen TPU

  Si uitandu-ma frumos pe minunata retea TPU ( Toti Pentru Unu) am ajuns sa constat ca ori mintea romanului este atat de dezvoltata incat poate sa scrie atatea prostii ori romanul este chiar si mai prost decat pare. Adica peste tot am intalnit numai intrebari tampite la care poti numai sa razi sau sa-ti dau o palma zdravana peste frunte. Va voi pune cateva exemple si voi comenta in continuare.
TPU, noul dictionar!

Aaaa, freza? 

Da, vine sa te violeze un peste. Vezi, ma, ca inca esti beat! Ti-a picat capul pe tastatura.

Intrebare: Esti koala sau cangur?


3 intotdeauna: 2 picioare + pula.  ಠ_ಠ

Asta e clar pusa la panarama dar e smechera.


Da, va naste copii cu coarne si coada.

Categoric. Va naste castraveciori murati.

Nu draga, esti doar fufa.

Gauri. Gauri in perete. ಠ_ಠ

Cauta, ma, pe matrimoniale!

La varsta dintre prostie si inteligenta, dar tu esti de mult pierdut spre prima varianta. 

Categoric iti mai creste un cap.

Sincer, atata prostie nu am vazut nicaieri. Adica, desigur ca multe sunt puse la panarama dar sunt unele care chiar sunt scrise pe bune. Deci noi traim intr-o generatia in care daca nu faci sex pana la varsta de 13- 14 ani esti considerat fraierul lumii. Sau daca nu ai 8 iubiti in acelasi timp iar esti fraiera.Ei bine,eu am numai un iubit pe care il iubesc si care e si mai nebun decat mine. Sunt mandra sa fiu fraiera!
Pun nişte întrebări atât de tâmpite şi după se aşteaptă ca noi să le dăm răspunsuri serioase. Wtf, world?! 
Asta ar trebui sa fie viitorul tarii noastre? 



Sursa pozelor: http://www.facebook.com/tpulolTpu pentru prosti (intrebari prostesti)
Ultimele 3 poze sunt luate de catre mine ;)

Daca aveti ceva de comentat despre prostiile internatiunii va invit cu cea mai mare placere sa o faceti!

Un comentariu:

  1. M-am amuzat putin cu articolul tau. Si inca vreo cativa bloggeri. Te astepti la altceva de la generatia Counter Strike si generatia Facebook? Oooo, nu, nu te astepta la nimic. Astia o sa imi plateasca mie pensia. :( wtf? astia???

    RăspundețiȘtergere